Alla inlägg under augusti 2013

Av Lovisa - 23 augusti 2013 16:27

Hej Hej. Nu är jag så HIMLA glad finns inget mellan himmel och gjord som kan förstöra känslan jag har just nu! har blivit tsm med världens snällaste och trevligaste kille jag vet. Love ya <3

 

Här kommer lite bilder. ni får gärna skicka en kommentar, om vad ni tkr om vad det står på bilderna. Eller vad bilderna visar för känsla enligt ER!

:)

 

För mig så visar bildens text att man alltid ska vara sann mot sig själv, och andra. Vilket betyder att man INTE ska ljuga för sig själv eller andra ;)

 

Att du ska ta det lungt och eftersom jag har gjort bilden så vill jag att man ska älska Breakdance. :)

 

Bilden säger för mig att ni ska älska eran pojkvän helt enkelt ;)

 

Så det var allt för mig, hoppas ni haft en bra fredag. Pöss Pöss alla fina i världen.

Har haft en super bra dag även om jag började 8:30 och gick i skolan till 15:40 så har dagen varit perfekt :) Love ya boys and girls <3 <3

Av Lovisa - 17 augusti 2013 21:42

Min söta lilla bror och jag vill ha ngra bilder på oss på min blogg, vilket blir kul!

Kommer säkert att lägga upp flera bilder på oss, när han säger att bilderna är okej att ladda upp    

 

 

Vi har lite sköjj med min nya laptopp och skämtar lite vilt, ikväll så tog vi fina bilder tsm <3

 

Jag, Mickan (min bonusmamma) och min lillebror Sam

 

Sam lånar mina brillor och är lite cool. Haha! sä jäkla söt är han <33

 

Jag och Sam som tar vårt första seriösa kort tsm :)  <3 

  

Vi börjar att ta bus bilder med min kamera xD

  

Vi busar lite mer och börjar rätt så snart med jaga! (tror jag det är)  xD

 

Jag och Sam som tar förbivirvlandesnurr-bilder!  Haha XD

 

Han är så himla söt min lillebror han! Älskar dig så himla mkt min goding <33

Av Lovisa - 14 augusti 2013 10:53

Jaha. Vad ska man göra idag då? Jag menar, jag har ingen att hänga med det är TRÅKIGT.

Man får väl ringa till lite folk och fråga om man kan hitta på ngt. Inte för att jag inte har vänner bara att de ofta har annat att göra, men jag är glad iaf :) . Dem är bara bäst. Jag älskar er alla! <3 ni är så söta, snälla och ställer upp när man behäver er, det är vad vänskap är bra för, för att man ska kunna lita på dem och ha kul och skratta (man ska inte vara dum, man ska ge oc ta ungefär lika mkt i vänskap)

Hej då bloggen nu ska jag städa klart! <3

Lite morgon bilder bjuder jag på också ;)

     

Av Lovisa - 10 augusti 2013 23:02

Snälla ge mig bra film tips (som INTE är star wars dem är så jäkla dåliga)

Jag är sån som gillar drama, Action, fantasy och Romantik (som Twilight)

Jag är en film slukare om man säger så, fast inget jävla tecknat eller svenskt eller så. Tack! <3

Men du som kallar dig för "lilla Jag"  Får hämskt gärna skriva vem duu är, tack så mkt du :)

 

 

goodnight <3

 

skriver mer i morrn <33

 

Av Lovisa - 8 augusti 2013 22:33

K-hamn here i am.

 

Det visade sig att min bonusfarsas lilla vredesutbrott, faktiskt inte var så litet son jag trott.

 

Jag fick flytta tbx till min farsa, vikket har fördelar och nackdelar.

 

fördel: Jag får vara med min kille och mina vänner som bor i k-hamn

 

Nackdel: Jag får inte träffa mamma lika ofta, men jag kan träffa henne och prata med henne när jag vill. Så det finns väl en fördel i en nackdel, kan man väl säga. eller? (jag vet fasen inte)

 

Men jag är så jäkla trött på att han har sin jädra attityd som om jag har gjort honnom ngt alvarlig. Fattar bara inte vad hans jäkla problem är. Han är sån fucking Idiot, som beter sig som en jävla fem årig pojke som inte får köpa den leksaksbilen han vill ha i affären (och han är snart 29 år gammal)

 

Vilken tönt han är altså!

 

Ses nu ska jag skypa lite innan jag går och lägger mig.

 

 

Goodnight  I Love you Biches

 

 


 

Av Lovisa - 6 augusti 2013 19:43

Lägg av!

 

Idag började det OSKA. Jag AVSKYR åskan, det är det värsta jag vet!

Hoppas bara att det inte börjar blixtra också, då blir det ännu värre.

Jaja, jag får väl bara bita i det sura äpplet och skita i ovädret och hoppas

att min dator inte stänger av internetet.

 

  Jag är en SMILER

Av Lovisa - 5 augusti 2013 23:41

Min stora idol är Miley Cyrus!


Det är för att hon vågar ha sin egen stil och vara sig själv.

Hon låtsas ALDRIG att vara någon annan än just sig själv.

Och det är den jag är tack vare henne, jag är ALLTID

mig själv.

Vistt jag kan vara sådan person som kan hota med att

trycka upp er mot en vägg eller något sånt, men jag är

sådan som person. Och det kan jag juh försöka att inte

hota med så ofta, men det handlar om hur man behandlar

mig. Är man snäll och lyssnar på mig så kan jag faktist

vara riktigt snäll och rolig. Men akta er om ni är elaka mot

mig eller mina vänner, då fasiken får ni skylla er själva om

jag ger er stryk. Men jag ska sluta gota med det så ofta   

 

Jag lovar på hedersord!  Här är ngra bilder på Miley

 

  2005

  2006

  2007

  2008

  2011   

Av Lovisa - 4 augusti 2013 12:46

Idag åker jag till min mamma igen. Vilken är kul och tråkigt, för jag har inte träffat 3 av mina vänner. Men jag kanske flyttar tillbaka till pappa om 2 eller 3 månader för jag ska bara testa att gå i skolan hos min mamma, vilket blir kul för alla mina vänner och allt och alla jag känner till finns hemma hos min pappa   

 

Jag älskar kärlek! det är bland det bästa jag vet   

Presentation


Hej! jag heter Loviza. Ja är 13 år gammal och jag älskar att skriva egen musik och lyssna på musik. Så klart så tycker jag om att vara med min bästa vän! Skriv frågor till mig om ni vill veta mer om mig.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards