Direktlänk till inlägg 8 oktober 2013

Problem med folk som är homo eller???

Av Lovisa - 8 oktober 2013 16:42

Asså jag är så jäkla trött på att alla går och kallar varandra TEX " ha Gay!" "Bög jävel!" "fitta" "hora" "bich" OSV. det är så tröttsamt, jag menar tänk på de som är gayar, tror ni inte de har fått höra det många gånger? Det finns en i min familj som jag bryr mig riktigt mkt om och han är gay... jag menar vad äre för fel med att vara gay? Det är juh fortfarande samma Snälla, roliga, trevliga, knasiga perso. Han är juh det han och hans kolle är super roliga och trevliga, det märks knapp det ända är att det är ytliga, och bryr sig mkt om sitt utseende, och har rigtigt cool kladsmak. Så är det iaf med de 2, jag visste inte om att han var gay förren typ 2-4 år sedan, och jag tkr inte det är fel med det... Tvärrt om, jag tkr det är modigt, coolt och häftigt att våga visa att om man är en kille och gillar killar visar det, eller tvärtom. Vad är det med alla nu för tiden igentligen? det är förfan 2013 inte 1900 längre! alla som har ngt emot de som är emot homos kan för fan GO TO HELL! det är inte så ovanligt faktist, som jag skrev på deras ask "  Har ni inget bra att säga så håll bara klaffen, det är inget fel med att vara gay! det är bara elakt att mobba/trackasera dem!"

Snälla sluta med detta, folk som är gay mår kanske inte bra av att ni säger så... Om ni ska säga det säg det face to face till ngn, men det ska man inte heler för det är ELAKT så skriv eller säg ingenting sånt till folk även om de faktist är det!

 

Kärlek som kärlek säger jag bara!

 

 
 
Ingen bild

Anonym

8 oktober 2013 17:11

Det är sant det du säger men man ska inte heller använda ¨gay¨ ¨bitch¨ osv som skällsord

 
Ingen bild

TheLittleEgo

8 oktober 2013 19:44

Nej det var juh det som jag skrev ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa - 21 februari 2014 07:14

    Hej hej igen!   Förlåt så hemskt mycket för att jag har gjort ett s¨ångt av brott! Inte meningen har bara inte haft så mycket tid att blogga på ett tag nu. Hemskt ledsen! Här kommer några bilder på mina två månader i 2014! ♥  Har b...

Av Lovisa - 25 december 2013 00:23


den 23/12-2013 blev jag världens lyckligaste. Anthon du är värkligen den finaste pojkvän man kan önska sig. Även om vi bara pratar på skype och kik så är du det bästa som finns för mig. Har fan aldrig kännt denna känslat så starkt för ngn förut, det ...

Av Lovisa - 6 november 2013 12:33

Hej hej!  Nu går jag på stenstalid skolan och denna (halva) veckan har varit super bra tycker jag. På fredagar är det bäst för då slutar jag kl 13:00 (lunch) och behöver inte om jag inte villl äta i skolan, vilket är väldigt bra. Nu slutar snart mi...

Av Lovisa - 20 oktober 2013 18:57


Så då var det över mellan mig och killen jag var tillsammans med för 3:e gången. Men jag bryr mig inte längre, jag menar han lurade mig 3gånger i rad. Då är man väl ganska "puckad" som mamma säger, efter som om jag beter mig som ett bimbo... haha xD ...

Av Lovisa - 12 oktober 2013 23:04


Hej hej! :) Idag fick jag 2 nya armband av min ena bonusmoster Erika. De ser ut såhär:     Stort tack Erika, dem är värkligen super fina älskar dem! <3 Idag har varit en kul dag. Grattis Anton på 20 års dagen också såklart! älskar dig &l...

Presentation


Hej! jag heter Loviza. Ja är 13 år gammal och jag älskar att skriva egen musik och lyssna på musik. Så klart så tycker jag om att vara med min bästa vän! Skriv frågor till mig om ni vill veta mer om mig.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards